Ej medvetslös

Det blev inga vikter i skallen som resulterade i medvetslöshet men det blev däremot en redig sträckning av höger baksida lår. Men ingenting kan stoppa mig just nu :) Laddad till träning hela tiden. Nu ska jag då iallafall stanna i sängen hela kvällen så kommer det gå smärtfritt.

Imorgon börjar skolan vanlig tid och minns inte sist när jag klev upp den tiden men jag vet att det kommer gå bra :) Kanske tillochmed spinning innan på morgonen med josse och sofia, men då har jag ju ett stort hål sen som jag inte vet vad jag ska göra på. En riktigt funderare blir det:)

Nu två och en halv män, sen vänner och klockan 8 är det idol från Luleå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0