Träning

Nu har jag tagit upp den igen efter sommaren. Var riktigt laddad för att träna idag och när ja kommer till inpuls så har mitt kort gått ut! Med ledsna steg gick jag därifrån eftersom ja faktiskt var laddad. Åkte hem och tänkte vafan, ja måste träna idag så tog bilen in och köpte mig ett nytt årskort.

Började med träningen lite lätt idag i gymmet  så att jag kan gå imorgon iallafall. Imorgon blir det antingen ett spinning eller pumppass :) När jag stod i duschen efteråt insåg jag hur mycket jag saknat inpuls, stod och log för migsjälv när jag duschade och kände mig lycklig! Längtar ihjäl mig till ett träningspass imorgon.

Fick även en månad gratis på inpuls att ge bort, någon som läser min blogg som vill träna dära en månda gratis med mig, eller tränar alla som läser min blogg redan dära ? :) Bara att skriva en kommentar så kanske du får en månad gratis :)

Kommentarer
Postat av: Åström

Jag vill ha en månad gratis:)

2008-09-09 @ 20:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0