Snart helg

Inget nattplugg av mig inte. Somnade ju när jag kom hem från läkaren kl tre sov till middagen, somnade efter dem, sov tills idol började och så såg jag det och vem kan slå flip och fredrik. Tänkte att det skulle vara omöjligt att somna, men inte det. Sov hela natten som en stock, jag förstår inte.

Nu har jag slutat iallafall, vi fick sluta tidigare idag för iosen blev inställd så då flyttade vi fram datan. Men jag fick ändå ett litet hål så då åt vi på Österns Pärla. Skönt att lyxa till det på veckorna ibland :) Då väntar jag bara nu på att klockan ska bli kvart i fem för då börjar pumpen! :)

Imorgon blir det nog inget inlägg, skola och sen spin/core med Sofia, Josse och Sara. Efter det ska vi umgås, vi som umgicks i turkiet.. Alltså vi tre plus Fia :) Laga mat och kolla film, blir att sova hos sara för jobbar på lördagen 12 till 20.30, roligt pass. Men så kommer mina närmaste dagar se ut iallafall..


Här är vi, jag är lite skymundan dära. Inte allt för vaken eller ? ;)

Och denhär på josse, bara för att :D haha

Kommentarer
Postat av: josefin

jag vet att jag är snygg! :D;p

2008-09-18 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0