Sista dagen på helgen

Nu är det söndag och det känns verkligen som att helgen har gått jättesakta. Inget dåligt med det för det har bara varit skönt :) Igårkväll blev det lungt, vsr med josse och skjutsade lite folk och sen var vi med marie och anna också, mycket trevligt.

Idag har herrarna match kl 2 som jag nog ska se, hade velat hinna plugga lite också. Så det blir ett måste, även träna. Men funderar på att ha en träningsfri dag idag eftersom jag har tränat varje dag i veckan och kommer göra de nu också veckan som kommer. Får se om jag klarar av att sitta still :) Ikväll blir det också bio med mamma och pappa, vi ska se mamma mia!


Som jag längtat efter att se den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0