Så ska det låta

Nu har vi nyss kommit hem från stockholm. Vi har varit dära alla fyra och sett inspelningen av första avsnitt av så ska det låta.
Absolut en av dom roligaste sakerna jag har gjort i mitt liv.
På tv springer bara den fjuttiga timmen iväg som programmet är men nu fick vi sitta där och skratta så vi viker oss dubbelt i tre timmar. Jag har inte missat ett avsnitt sen Peter harrysson var programledare och nu var jag faktiskt dära.
Jag är så glad :)
Bilder tog Camilla med kameran och Iza med mobilen så det kommer upp i veckan när jag kommer hem.


Imorgon bär det av hem till lule, tidigt på morgonen. Sen skola på tisdag, men det gäller att tänka positivt.

Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0