Lång dag

Här sitter jag nu och dricker mitt forest fruit te och väntar på att klockan ska bli nio. Det är inte länge dit så tänkte fördriva det med ett blogginlägg. Nu ser jag sommarkrysset och klockan nio börjar två filmer, har inte bestämt mig än så det återstår att se :) Just nu sjunger Charlotte Perelli sin tusen och en natt, spelar inte lite högt. Det var tider det :) endast nio år var jag när hon vann eurovision med den låten..

Dagen idag har känts riktigt lång när jag slutade tre timmar tidigare än väntat. Han vara på stan en sväng och växlat tillbaka mina turkpengar och kollat på lite annat smått och gått. Han åka hem och sen in igen och träna och klockan var bara halv fem när jag var hemma efter träningen. Skönt när det känns att man får någonting gjort :)

Nu är klockan snart nio så nu måste ja komma över beslutsångesten. Fäst vid dig eller om en pojke?

Kommentarer
Postat av: maja

Om en pojke är bra ändå, djup och fin film :)

2008-09-09 @ 22:41:52
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0