Det var helgen

Dålig uppdatering , men fan så skönt de har varit att inte sitta vid datorn någonting i helgen:) I fredags blev det spin/core med sara och det var galet roligt, samma pass på fredag tänkte vi köra. Efter passet mötte vi Josse och Sofia och for och handlade mat och annat gott som vi vräkte i oss under kvällen. Fia var självklart med också och jag hade riktigt roligt och kul. Toppentjejer varenda en :) Finns bilder från kvällen men jag vet inte vars dom är, sofia har dom iallafall.

Jag, Sara och Fia sov i Emmas lägenhet och klev upp tidigt för jag skulle hinna morgonpump innan jobbet och sara började jobba tidigt.Jobbade från kl 12 till kvart över 9, satan va trött man var. Sov i stan eftersom jobbet blev så sent och imorse började jag också klockan 12 men dock bara till 16 idag. Hämtade upp sara för hon slutade samtidigt, tog en svängom på storhedens affärer och sen till Inpuls för ett pump pass :) Åååh, vad jag älskar dethär pumppasset, får aldrig nog. Men får passa mig så jag inte tränar det för mycket så det ger motsatt effekt.


Nu ska ja se  på lite tv och mysa med mitt stora duntäcke :) Sovmorgon imorgon till kl 12!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0