Bilder från resan

Riktigt jäva trött jag är. Ska försöka hålla mig vaken ett tag till så att jag inte vaknar inatt superpigg :) Imorgon är de skola en kort dag och sen ska ja till inpuls och träna hade jag tänkt. Måste ta tag i det nu, omän ac:n har gjort att man blivit förkyld.

här kommer lite bilder från resan iallafall :)



flyget hem


jag på mitt och sofias hotellrum


tommy och emelie


Jag på våran balkong


Sofia på balkongen


Sofia och Reseledaren Lisa


Vi i polen  på min och sofias först dag


Josse och Fia



Sofia på The doors


Sara och Josse


Svettig josse



bara några bilder, resten finns på pixbox :) Fast Fias bilder har jag inte fått tag på än så det kommer flera ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

ohhh minnen !

2008-09-09 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0