11 september

otursdag, men än så länge har det varit en bra dag. Ta i trä! Ska snart på pump och då kommer det väl hända något riktigt illa som att man får stången i huvudet och blir medvetslös eller något sånt. Annars då, just nu sitter jag här och äter vindruvor och dricker fruktsoppa. Det är min lunch/middag. Eller middag kommer det bli efter träning.
Och ni som tror det, jag bantar inte. Utan skolans lunch idag gick överhuvudtaget inte att äta och jag tycker vanligtvis om den maten. Sjömansbiff låter ju gott, men det var potatis med vatten och senig kebab. Uuuuhn.

Ikväll blir det att plugga lite, eller inte plugga men skriva av de sofia skrivit på senaste samhällslektionen eftersom jag inte var dära. Känns ändå bra att skolan inte har dragit igång med storm, men allt kommer väl sen kring jul så man avlider?

Nu lite mera vindruvor och lite tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0