Ofrivilligt

Pratade med Maria på msn och kom fram till att jag missar hela julstämingen ofrivilligt. Idag är det första advent och jag kan inte dricka glögg eller äta pepparkakor eller gå och shoppa julklappar. Allt blev genast så mycket deppigare.
Nu har jag ställt alarmet imorgonbitti på 07.10 och jag ska se första avsnittet av julkalendern med min lillebror hade jag tänkt. Hoppas han är snäll och låter mig öppna första luckan när jag inte kan äta min chokladkalender ännu.

Synd bara att julkalendrarna är så jäkla dåliga nuförtiden. Vem saknar inte Mysteriet på greveholm, Jul i Kapernaum, Pelle svanslös mfl.


Denhär julen började mycket dåligt!







Fanns så himla dåliga bilder. Men dethär får duga. Personligen är min favorit Mysteriet på Greveholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0