Mat!

Jag drömmer om mat och ser mat flygandes framför mig hela tiden. Kanske man är lite beroende ? :)

Ligger och ser vänner just nu och de är riktigt bra, lite jobbigt att skratta bara. Tur att jag fick låna alla säsonger av Wille så jag har någonting att göra nu när jag är sjukskriven. Nå, ska ja våga mig på att äta idag?  



Vilken tur ni har nu att jag opererade mig så jag började om att blogga igen, nu dom närmaste dagarna kommer det nog bara stå om hur jag mår men det är väl intressant för vissa av er.
Sen blir det bättre när ja kommer igång igen, tror jag :) Men då vill ja ha lite respons så hoppas ni gamla läsare hittar tillbaka hit. Ska ingenting säga så det blir kul att se hur lång tid de tar innan ryktet sprids ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0