Satc-filmen

Ibland känner man en press att uppdatera ofta men nu kommer jag ifrån det mer och mer och det är faktiskt skönt.. Vädret har varit jättebra så jag har inte alls varit sugen på att vara inne och blogga utan har legat ute i solen hela dagarna, varit i överallt och ingenstans och på bio igårkväll. Såg äntligen sex and the city och den var hur bra som helst. Älskar verkligen filmen och serien men nu är all satc slut känns det lite trist.



Idag har jag jobbat och imorgon likaså säkert, läkaren på morgonen och sen uträtta lite andra ärenden :)

Kommentarer
Postat av: maja

har emilia fått säsongerna än så det börjar bli min tur? :)

2008-08-05 @ 16:39:07
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0