Oväder

Jag brukar tycka om när det åskar och regnar för det är mysigt. Men idag blev jag faktiskt lite rädd. Det small och blixtrade på samma gång så man förstod direkt att blixten slog ned i alvik någonstans, det blev strömavbrott i hela alvik i ungefär två timmar så det förklarade saken. Kom även lite hagel som var fyra cm i diameter, inte så små alltså. Skönt att man skippade rix fm festival ikväll. =)

I helgen är det planerat två brakafester iallafall och en massa jobb, men det är smällar man får ta när det är lulekalaset.
Idag han jag även vara in till stan och köpa leggins till i helgen när det var bra väder, var även till josse en sväng på jobbet och fick oss gofika.


Tony min lillebror drog en rolig historia vid matbordet igår så måste nämna den hära eftersom den var så dålig så den var bra..

Vet ni varför norrmän har pyjamas på sig när dom kör fyrhjuling?

För när dom kör ner i diket är det gonatt ;)



Kommentarer
Postat av: Maria

nu orkar jag inte scrolla ner till det där inlägget där du frågade vilka som läser din blogg, men du vet ju att jag gör det :D nu var det dock ett tag sen så jag fick allt läsa ikapp en del, men nu är jag med igen! höhö

2008-08-03 @ 22:00:54
URL: http://mariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0