Nu är de koskit i hagen.

Dethär är livet, sitter ute på altanen med laptopen i knät och solar. Kunde inte bli bättre. Är ledig i helgen så jag lider inte av att det är bra väder. Så idag ska jag bara sitta ute i solen hela dagen och få lite färg på kroppen.

Igår såg vi batman och jag blev inte alls imponderad, visserligen hade vi dom bästa platserna i hela salongen men filmen föll mig inte alls i smaken. Ljudet var alldeles för högt så ibland blev det nästan så att man kände för att hölla för ögonen. 2 och en halv timme av batman, många gånger ville jag gå ut därifrån men eftersom salongen var full så nämdes jag inte göra det. Och efter filmen var jag med om något som jag aldrig varit med om förut, folket började aplodera? Möjligtvis när man landar med ett flygplan och flygit långt att det händer, men aldrig efter en film är slut. Nåja, man är med om något nytt varje dag.
 

Kommentarer
Postat av: s

de applåderade kanske som en hyllning av Heath Ledger? :)

2008-07-27 @ 15:50:50
URL: http://thenewbegining.blogg.se/
Postat av: Anonym

precis vad jag tänkte skriva!!



Du vet väll att han är död?!

2008-07-30 @ 01:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0