Lilla lördag

Skönt att inte uppdatera nå ofta alls, nu gör jag det endast för jag väntar på att 2 och ½ män ska börja. I veckan har det bara varit en jobbarvecka och det kommer nog fortsätta så också. Ikväll har vi varit i hemmingsmark på fotboll och sen har jag och camilla färgat håret :) Nu är de blött så ser inte resultatet men det kommer nog bli som vanligt när det är nyfärgat och då brukar jag vara mycket nöjd :)



Den som kommenterat anonymt på ett inlägg om applåderna på bion till batman; ja jag vet att han är död. Det har väl ingen kunnat missa omän man kanske hade velat det ? :)


Gonatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Sorry jag ville inte verka otrevlig. Bara att jag är så bitter efter hans död då jag är halvaustralienare och ett big fan av hans arbete.

Mitt namn är Darren Hick

2008-07-31 @ 22:14:59
Postat av: Anonym

Hej

Sorry jag ville inte verka otrevlig. Bara att jag är så bitter efter hans död då jag är halvaustralienare och ett big fan av hans arbete.

Mitt namn är Darren Hick

2008-07-31 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0