Wohooo!

Cirkusen var riktigt bra, hur kul som helst att vara på och se allt olika. men de roligaste var nog när dom skulle ta upp mig och 4 till på scenen till att dansa med olika instrument! Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Så nu är man bara helt genomglad i hela kroppen. Synd bara att det inte finns bilder på det. Jag stod nog där uppe i sammanlagt tio minuter och när man skulle öva på det man skulle göra i grupp sen stod man själv framför alla andra och övade. Haha, så kul! :)

Man hade velat se hur de såg ut men de kan nog inte ha varit så illa. Framför över 100 pers och jag tyckte fortfarande att det var roligt, kanske ska bli en teaterapa?


Maraccas var mitt instrument ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0