Tisdag

Att det bara precis i början på augusti och det redan är höst är lite grått.Mer deprimerad än så kan man nog inte bli.. Nu skickade jag iallfall lillebror på kiosken och så ska jag baka krämbullar lite senare i eftermiddag. Känns som att dagen är så lång när man är ledig så man får så mycket gjort, har tillochmed städat mitt rum och datarummet när jag vaknade.

Vi satt nyss och kollade på oprah, Jag, Mamma, Andreas och Camilla. Det handlade om john och kate plus 8. Dom fick tvillingar första gången och kate bönade och bad om bara ett barn till så man inte ska behöva dela uppmärksamheten på småttingarna, på ultraljudet fick dom reda på att det kommer sex stycken till!!! Int vet jag men jag hade nog inte klarat pressen, men som mamma gör man nog det iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Storasyster!

Hade man hängt sig om man fick så många ungar eller? Haha

2008-08-06 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0