Tisdag förmiddag

Jag är faktiskt duktig och har inte sovit bort så mycket av dagen idag. Klockan är inte ens tolv och jag har hunnit plocka i rummet, bytt sängkläder eller inte stoppat på nya men tagit bort de som varit, ätit frukost, plockat alla kläder i sovrummet och ringt till läkaren som dessvärre skulle ringa tillbaka klockan 13.50. Läkare gör fan inte mycket, dom har tummen i arslet och fikar mest hela tiden så alla patienter får sitta och vänta tills man halvt avlider.

Idag regnar det lika mycket så vet inte riktigt vad jag ska hitta på, städa ännu mera? Kolla på OS hela dagen iallafall. Ikväll är det Dm semifinal uppe på planen så den ska jag se på. Alvik - Boden, nåja. Kan bli en intressant match iallafall.

Nu basket på tv :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0