Sugen på en ny mobil för ett bra pris?

Att vädret aldrig ska ge med sig, jag har fortfarande inte kommit mig ut på min promenad. Iofs hade man kunnat gå iallafall för jag är inte gjord av socker men det känns så jobbigt att ta på sig så mycket kläder och gå ut. Idag har jag fixat bland mina kläder och bara slöat :) Imorgon blir det väl samma sak, fast kanske en storstädning eftersom vädret kommer nog fortsätta vara så dåligt.

Till veckan blir det Ikea och skopunkten med mamma och åsa, längtar efter att köpa nya skor till i vinter för bara dom jag haft nu i vinter ser lite slitna ut, måste defenitivt klackas om så jag kan ha dom i vinter igen :) Ska ju göra om i sovrummet så kommer säkert hitta mig några fina möbler. vill ha en sängram och ny soffa och en fin stor garderob med skjutdörrar, ååh va kul de kommer bli !! :)



Om någon vill köpa en ny mobil, eller inte ny men den fungerar som ny så hör av er till mig, ett väldigt bra pris. Snabbare affär bättre pris, en sony ericsson w810i..


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0