Stora artelleriet

Idag blev det stan hela dagen med sofia ! Dom ringde imorse och ville att jag skulle jobba men jag hade ju redan lovat att vara med sofia så ville inte avboka, dessutom var jag shoppingsugen så får se när nästa arbetspass nu blir :)
Köpte igår min höstjacka och jag har helt klart bestämt mig att jag är nöjdare än någonsin, inte alls festfin eller nå sånt på vardagarna. precis som jag känner att jag vill vara :)

Idag köpte jag ett par skor från vaga bond för 160 kr, ett riktigt kap. Iofs är dom vita och det börjar väl vara slut på årstiden när man ska ha vita skor, men jag ska börja slita dom med hälsan nu på en gång. Köpte även en kofta, ett linne och en annan tröja som jag är superglad att jag köpte idag. Hittade den igår men köpte den inte då så nu känns det underbart ! Och snäll som man är köpte jag en höstjacka åt Johan också, iofs inte jag som betalade men kan inte säga annat att den är supersnygg!.. Konstigt, eller hur sofia ? ;)

Ikväll blir det nog att gå ut att plocka blåbär, är sugen på det och sen läste jag i marias blogg att dom varit idag och fått ihop 2 liter. Så nu har jag ett mål, men långberget brukar ju inte vara en besvikelse när det gäller blåbär :)


Kommentarer
Postat av: Maria

kul att man kunde vara lite inspiration ;) hoppas du hittade ett bättre ställe än vi då, där det inte redan varit någon och plockat dvs :)

2008-08-13 @ 23:11:21
URL: http://mariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0