Nästan torsdag

Maja, emilia har inte sagt att hon vill ha dom ännu så det är bara att hämta dom :) Jag jobbar varje dag men nån är säkert hemma, men testa ringa !



Ikväll tänkte jag och min kompis sofia fara på bio och se mamma mia, sagt och gjort så åkte vi in till stan och skulle hämta ut biljetter eftersom det fanns så få kvar så det inte gick att boka. När vi kommer fram läser sofia att det är 5 platser kvar så vi går på stan en sväng och köper oss en glasfiber nagelfil. (Har testat mormors och dom är super) iallafall kommer vi tillbaka och jag kollar upp och ser att det är slutsålt ?!?!?
Va, tänker jag eftersom de fortfarande inte var öppet sen vi var in första gången och det inte gick att boka på internet.
Oj, jag kollade visst vilken salong bion var i och inte hur många platser det var kvar. Smart ass till kompis man har. Här har man gjort allt man kan för att uppfostra henne så gott det går, nåja. Så duktig var man då inte.

Imorgon är det jobb, och alla andra dagar som kommer. Farmen på lördag, sommaravslutning och drängarna är dära. Bättre kan det nog inte bli :) Kanske en middag också i boden med sofias föräldrar samt mats och ingalill. (Jag är kass på namn, eller ? )


Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, mamma mia är grymt bra! Och bra, då kommer jag och hämtar den, kanske idag senare :)

2008-08-07 @ 08:41:19
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0