Middagsdags

Vädret är aldrig bra när jag har tänkt att gå ut och gå. Nu hade jag tänkt att äta middag och sen gå men regnet häner i luften och molnen är jättemörka så de ser inte allt för ljust ut om sådär 30 minuter.

Survival of the richest är ett riktigt bra program, men jag fattar inte att det faktiskt finns rika människor som tänker precis som dom i tv programmet tänker. Deras åsikter och värderingar är helt galna.. Bara för att dom är rika och inte har jobbat någonting i hela livet så kan dom säga saker som att om dom vinner programmet och 100.000 dollar skulle han köpa sig en ny klocka, eller äta en god middag. en av dom fattiga som var uppvuxen i ett hus som inte alltid hade el skulle köpa sig att fint hus att bo i och en bil men dom rika tyckte att det inte alls var nog med pengar för något sådant. hemskt..


På lördag är det personalfest också, kommer bli riktigt bra tror jag :)



Kommentarer
Postat av: Maja

Hörru, tänkte se sex and the city på bio igår, men den hade slutat gå. så blir alltså att se säsongerna före ;)

2008-08-15 @ 11:21:52
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0