Måndag

Nu har jag nyss kommit hem från staden, kom på att jag glömde min mobilladdare dära så måste åka in en sväng till för den klarar jag mig inte utan. Var och käkade middag hos morfar och ina och det var riktigt gott som vanligt. Har även varit på stan idag hela dagen med sofia och köpte mig en höstjacka, men jag har ingen aning om jag ska ha kvar den. Det är inte en såndär finjacka som dom verkar försöka sälja varje år utan det är en lite mera sportig och det känns faktiskt som att det är mer jag än nån annan jacka.

Lite flera bilder från farmen som jag lovade också..


Lisa och Agnes


Födelsedagsbarnet med pojkvän


På bussen till farmen..


Nu ska jag åka, blir nog även att köpa mig en tidning och lite godis så jag kan götta mig med en film ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0