Leaving on a jetplane

Inte riktigt kanske, men har lite tidigare skjutsat camilla till flyget. Hon åker till örebro över helgen och tog med sig en hel del kläder nu innan hon flyttar. Den 4 tar jag och izabella bilen ner och är där över helgen med en hel del packning som hon inte fick med idag eller på tåget i slutet av augusti.

Nu har jag nyss ätit blåbärsbulla som mamma har bakat till mig, jag är helt ensammen i helgen så något måste jag ju äta. Haha :) Tony och Pappa är på BD-open och camilla i örebro då och mamma jobbar hela helgen så man får sysselsätta sig så gott det går :)



Kommentarer
Postat av: Maja

Vad hände med att du skulle göra blåbärsbullarna så att du fick käka allt ? =)

2008-08-16 @ 12:32:56
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0