Kalaset

Full rulle hela helgen och nu sådär på söndagen är man riktigt slut, tror alla har varit det också. Vem har inte legat i soffan och bara kollat på film ikväll ? på hemmakväll var det riktigt mycket folk som skulle hyra film så alla tänkte nog likadant efter helgens bravader :)

Helgen har iallafall varit hur bra som helst, lyckades hålla ihop med sofia båda dagarna utan att tappa bort henne en ända gång, sen träffade man självklart även en massa andra och alla som man förfestade med så det var mycket trevligt. Nu i veckan väntas en massa jobb och sova. Känns som att det är många timmar som ska tas ikapp. Nästa helg blir det avslutning på farmen men drängarna och det har jag längtat efter länge.


Jag tog inga bilder i helgen men jag vet att det togs bilder iallafall så när jag fått tag på dom kommer dom upp här på bloggen såsmåningom.

Nu blir det att nanna kudde..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0