Imorgon smäller det.

Imorgon åker jag och sofia ! Tror fan att jag längtar alltså. Hahah :)
Pubafton igårkväll var riktigt rolig, som vanligt då alltså. Inte direkt att den toppade förra året men det beror nog på musiken dom spelade som var hundra gånger bättre förra året och för att det var i byggde gården. Men summan av allt är en toppen kväll! :) Idag mår jag dessvärre som jag förtjänar. Nu har jag nyss varit in till stan en sväng med Johan. Var tvugen att köpa mig ett par nya leggins som jag kan ha med mig för jag lyckas alltid pajja mina, och så åt vi lunch :) Jag var inte riktigt kapabel till att köra själv så nån måste agera chaffis. Frågan är om han var kapabel själv?

Nu ska jag sova ett tag och sen packa lite mera, har börjat lite smått men det är så svårt att packa. Man tar alltid mer sig för mycket så jag ska packa först och sen plocka bort lite också :) 


Och kom ihåg att kommentera nu Johanna, om du läser dethär villsäga.. :) 

Kommentarer
Postat av: sofia

JAAAA imorgon åker vi !!

läääängtar som tusan !!!!

2008-08-24 @ 16:07:04
Postat av: Johanna

och jag kom ihåg att kommentera :)

2008-08-24 @ 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0