Gomorron

Har sovit såå dåligt inatt. Fråga mig inte varför, men de kändes som när jag hade ringt detur nio på morgonen pga. att vi inte fått våra biljetter och löst problemet kunde jag somna om. Men nu känner jag att ja måste stiga upp. Packa de sista och fixa till. Känns inte så bra att ta på sig sånna sommarkläder nu när man fortfarande är i sverige idag, men jag vill inte komma till turkiet när de är 30 grader på natten i vinterkläder :)

Så nu skriver jag inte här nå fören om en vecka.. Ha de bra! Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får det bra i Alanya :D

2008-08-26 @ 17:58:44
Postat av: Maja

Åh, lyckos, hur kallt som helst är hemma nu! Ha det bra :)

2008-08-27 @ 13:07:32
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0