Drängarna

Nu är jag hemma, sov i stan inatt eftersom jag har jobbat hela helgen och igårkväll var vi på farmen jag och sofia samt några tjejer från boden :) Det var riktigt roligt och drängarna var bra! galet mycket folk och man trängdes sönder längst fram vi scenen där vi stod. Tre tjejer skulle upp på scen under jag är en riktig raggare, jag blev en av dom så där stod man och dansade och hade riktigt kul. Självklart tänkte nog många inte så bra saker om en då, men det är en kul grej som jag kan skratta åt. Anledningen till att jag såg drängarna var just för den låten också så det blev pricken över iet!










I veckan vet jag inte vad som händer, sova och kanske dra igång med träningen igen men det känns så tungt. Jobb och planering för utlandsresa och örebro trippen. Det är nog bara galet jobbigt att sträckköra till örebro två vägar, iofs har jag sällskap men det är tio timmar framför ratten och det är jag inte riktigt van vid. Måste lösa det på något sätt :)




Nu ska ja fortsätta läsa min bok och sen kommer några fler bilder från helgen upp...




Ni får säga vad ni vill men jag kommer fortsätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0