blåbär och borttappad mobil

nu har jag nyss kommit ut ur duschen, har varit på en blåbärsplockningstur med maja :) Hade blåbär, mygg och myggmedel överallt så det var skönt med en dusch. Fick ihop några liter var men vi lessnade ganska fort så det blir nog att plocka imorgonkväll också. När vi hade plocka klart utbrister maja något om att hennes mobil är borta.. Jag, Johan och Maja letade förgäves efter den men hon hade på ljudlöst så den var omöjlig att hitta bland allt blåbärsris, men vad hade vi väntat oss ? Maja, du kan köpa min i helgen till ett mycket förmånligt pris om du vill :)


Nu ska jag se en film som heter Because I said so har ingen aning om vad den kommer handla om men den blir säkert bra :)











































Kommentarer
Postat av: Maja

Mamma och pappa drog med mig upp i skogen igen för att leta.. haha. jasså? bara det är ett bra pris så :p

2008-08-12 @ 21:16:39
URL: http://majaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0