Big (Mr) Problems

Att man kan ha så jäkla lite att göra ? Hade velat sova men är inte det minsta trött, ligger och kollar på sex and the city på tv men man har ju redan sett avsnitten. Hade velat slå på nån film som jag har lånat utav Kina, Närmare bestämde fem stycken som jag ska ta mig igenom men de känns alldeles för jobbigt att ställa sig upp och slå på dvdn. Slö man är :)

Imorgon blir det stan iallafall och unna mig lite saker som jag hittade mig idag, några tröjor, ett par jeans hade jag velat hitta och underkläder.. Jackan har jag bestämt mig för att behålla iallafall, jag älskar den! :) Köpte även hårklämmor och en foundation idag eftersom min förra börjar ta slut.

Snart ska jag fortsätta läsa min bok, självkänsla nu, har snart läst ut den och den är hur bra som helst. Kan verkligen rekomendera dom böckerna.

Funderar på att köpa mig en ny mobil också, blir en w910i till ett väldigt behagligt pris


Vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha vi tänker lika. Den har jag också tänkt att införskaffa. Pappa kanske vill ha tillbaka sin innan jag drar till Örebro.

2008-08-12 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0