Åhhhh

Jävla skit att jag alltid ska ha ont, och att ingenting går att göra åt det. Man kan som liksom inte sitta still eller något. Det värker och svider så man inte vet vars man ska ta vägen. Jävla njurar. All medicinätande har gjort att de inte biter nå alls att äta och på sjukhus lägger dom inte in en i första taget. När jag slutar med medicin för en sak så får jag någon annan sjukdom för min kropp orkar inte jobba själv utan den är van att ett piller gör det åt en.


Igårkväll var jag med sofia iallafall, vi hade hur trevligt som helst. Kollade film och åt en massa, surrade med hennes föräldrar och skrattade. Lite värre att vakna så nedstämd imorse också när jag har så ont. Nu ska jag iallafall iväg och fixa naglarna, mamma får köra eftersom ja inte kan sitta still och då kan de sluta illa i trafiken, kanske tom som tony eller värre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0